Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Αστειες φωτογραφιες με γατες

      Οι αστειες γατες ειναι παντου στο ιντερνετ!Παντου!Στο facebook,στο youtube καθημερινα χρηστες ανεβαζουν φωτογραφιες και βιντεο με γατες που κανουν χαζομαρες και αστεια πραγματα.Ετσι,αφου περασα πολλη ωρα κοιτωντας αστειες φωτογραφιες με γατες διαλεξα τις καλυτερες για εσας και σας τις παρουσιαζω σε ενα αφιερωμα γεματο γελιο!


 1.Χτυπαμε και καμια πορτα βρε παιδια!

2.Οταν με δει η Φιφη με το μαυρισμα μου θα σκασει απο την ζηλια της!


3.Το εφαγα επιτελους το ποντικι!



4.Το μεγαλυτερο αστερι της ροκ εδω μεσα ειμαι εγω!


5.Ξερω καγατε!Ετσι και τολμησεις να με πειραξεις...


6.Σκυλε,αμα κοιμηθεις στο κρεβατι μου σημερα το βραδυ,θα σου δωσω την σακουλα με τη σκυλοτροφη!


7.Τι κανεις βρε ηλιθιε;Παιξε μπαλα ρε!


8.Εγω χωρις το καφεδακι μου δεν σηκωνομαι!


9.Φυσικα και εχω και καμπριο!Βολτιτσα θες;


10.Ενα φαντασμα απο πισω σου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου